VÍTEJTE V BELLEVUE HOTELU KARLOV

Vážení hosté,

dovolte, abychom Vás srdečně přivítali v Bellevue hotelu Karlov, v moderním čtyřhvězdičkovém hotelu, který se stal v roce 2008 vítězem ceny architektů „The Best of Realty“. Hotel se nachází v samotném centru města a nabízí luxusní ubytování ve 27 dvoulůžkových pokojích.

Pro firemní akce a školení lze využít prostory dvou salonků včetně technického vybavení. Příjemné prostředí hotelové restaurace Na Karlově a vinárny je vhodné pro pořádání soukromých akcí, svateb a rodinných setkání.

Věříme, že pobyt v jedinečných prostorách tohoto domu a ve společnosti našeho profesionálního týmu se pro Vás stane nezapomenutelným zážitkem.

S úctou,

Vedení hotelu

SLUŽBY HOSTŮM

V následujícím seznamu najdete služby, které náš hotel poskytuje. Pokud budete potřebovat další asistenci, stačí kontaktovat pracovníky recepce vytočením čísel 00.

BUZENÍ

Naše recepce Vám ochotně zařídí buzení telefonem ve Vámi stanovenou dobu.

DENNÍ TISK

Na přání zajistíme každé ráno doručení denního tisku do Vašeho pokoje, lze si jej také vyzvednout na recepci. Jedná se o placenou službu. Nabízíme také možnost půjčení novin k přečtení na recepci či v restauraci.

DOPISY, BALÍČKY, POŠTOVNÍ SLUŽBY

Vaše dopisy a balíčky rádi předáme spediční společnosti dle Vašeho výběru. Více informací na recepci.

BEZPEČNOSTNÍ SCHRÁNKY

Ve skříni ve Vašem pokoji naleznete bezpečnostní schránku. Hotel nepřijímá odpovědnost za věci uložené v bezpečnostní schránce na pokoji. Instrukce, jak obsluhovat tuto bezpečnostní schránku, jsou k Vaší potřebě uložené uvnitř trezoru. Potřebujete-li více místa pro úschovu svých cenností, další bezpečnostní schránky jsou k dispozici na recepci.

HOUSEKEEPING

Všechny pokoje jsou uklízeny denně mezi 7:00 až 14:30. Pokud máte speciální požadavky, kontaktujte, prosím, recepci.

INTERNET

Připojení na internet je možné v celé budově 24 hodin denně zdarma – WI-FI připojení je k dispozici na recepci, v restauraci a na pokojích.

KANCELÁŘSKÉ SLUŽBY

V případě potřeby lze na recepci kopírovat, scanovat, tisknout a připojit se na internet.

KREDITNÍ KARTY

Náš hotel přijímá platbu těmito kartami: Visa, Euro/MasterCard, American Express.

KVĚTINY

Pokud si budete přát květinovou výzdobu na pokoji nebo zajistit kytici, kontaktujte, prosím, recepci.

MASÁŽE

Hotel nabízí pro Vaše uvolnění masáže. Jejich využití je třeba objednat dopředu. Pro více informací kontaktujte recepci hotelu.

ODHLÁŠENÍ – ODJEZD

Prosíme o uvolnění pokoje do 10 hodin v pracovní dny a do 11 hodin o víkendech a svátcích. V případě zájmu o pozdní odjezd informujte, prosím, recepci. Prodloužení Vašeho pobytu je možné za poplatek.

OKOLÍ

Okolí hotelu nabízí širokou škálu možností pro příjemné trávení volného času. Naše recepce Vám s potěšením pomůže zorganizovat kulturní, sportovní nebo jiné aktivity pro Váš nezapomenutelný pobyt.

PARKOVÁNÍ

K dispozici je celkem 13 parkovacích míst.

• v hotelové garáži (5 míst) – za poplatek 300 CZK/noc

• venkovní stání (8 míst) – zdarma, parkovací karta (dostupná na recepci).

POKOJOVÝ KLÍČ – KARTA

Klíč od pokoje odevzdejte při odjezdu v hotelové recepci.

PRVNÍ POMOC

V případě nouze kontaktujte recepci.

SAUNA

V našem hotelu je Vám k dispozici sauna. Nachází se v přízemí budovy v prostoru poblíž recepce. Máte-li zájem o její využití, kontaktujte, prosím, recepci.

PŘIHLÁŠENÍ – REGISTRACE PŘÍCHODU

Váš pokoj bude připraven od 14:00. V případě dřívějšího příjezdu kontaktujte recepci předem.

SNÍDANĚ

Snídaně jsou podávány v hotelové restauraci od pondělí do pátku od 7:00–10:00, v sobotu, neděli či svátky od 8:00–11:00 hodin.

TAXI

Pokud budete potřebovat zajistit taxi, kontaktujte, prosím, recepci.

ZÁBAVA

Informace o aktuálních akcích, programu divadel, kin a o dalších aktivitách Vám poskytne naše recepce.

ZVÍŘATA

Zvířata do hotelu nesmí.

ZAVAZADLA

Vaše zavazadla si můžete uschovat během pobytu nebo před příjezdem v místnosti určené k úschově zavazadel. V případě potřeby kontaktujte, prosím, recepci.

ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

Náš hotel klade velký důraz na ochranu životního prostředí. Snažíme se třídit odpad, používat ekologické produkty a úsporně využívat energie. Z tohoto důvodu bychom Vás chtěli poprosit o spolupráci prostřednictvím zhasínání světel při odchodu a zavírání vodní baterie. Za Vaši spolupráci Vám děkujeme.

RUČNÍKY

Společně můžeme pomoci zlepšit naše životní prostředí. Nepoužívejme vodu a mýdlo zbytečně. Pokud dáte ručník do vany nebo na podlahu, vyměníme vám jej za čistý. Pokud si přejete použitý ručník i nadále používat, nechte jej viset na věšáku.

ZTRÁTY A NÁLEZY

Všechny nálezy z pokojů a veřejných prostor jsou zaregistrovány a uchovávány na recepci po dobu 2 měsíců. V případě dotazů se obraťte na recepci.

BEZPEČNOSTNÍ POKYNY

V případě vyhlášení požáru nebo nouzové situace postupujte dle evakuačního plánu. Po příchodu do hotelového pokoje si zkontrolujte, kde je nejbližší nouzový východ na Vašem patře.

1. Okamžitě opusťte pokoj a nezapomeňte vzít s sebou Vaši kartu od pokojových dveří

2. Scházejte dolů po únikových cestách (evakuační plán je umístěn na dveřích pokoje)

3. Nepouživejte výtahy

4. Jděte na místo evakuace (je stanoveno u příslušného únikového východu)

5. Postupujte dle pokynů hotelového personálu

Pokud není možné opustit pokoj:

1. Okamžitě volejte recepci

2. Zůstaňte na místě a vyčkejte na zásah profesionálních záchranářů